[shkola] Re: freedom

  • From: ivaylo_riskov@xxxxxxx
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Nov 2003 18:56:58 +0200

>       Ranga, aide da ni uredish da ne hodim na daskalo sledvashtite dve
> sedmici, pls. Mislq, che shte e nai-dobre ti da idesh do direktora,
> taka mai imame nai-golqm shans za 2 sedmici. I aide tova da go
> napraish ponedelnik, ako moje predi chasovete ili ako iskash da se
> vidim nqkade kym 1:20 da kajem v 209 i da ti dadem molba, koqto da
> zanesesh na direktora. Ama kakto i da q vyrshim taq rabota do
> ponedelnik chetvyrti chas trqbva da e svyrshena :)
Wizhte kakwo, momcheta, oswobozhdawaneto ot uchilishte ne stawa s cel
da imate poweche swobodno wreme. Shte trqbwa da sqdate i da raboti i da
se sxbirate
_wseki den_, za da reshawate zadachi/temi. Naj-lesno e da si wzemete
tezi dwe sedmici,
da ne prawite nishto i posle da idete na eksurziq da Shumen. Ako towa
stane lichno az
shte se pogrizha da ne poluchawate poweche izwinqwane ot uchilishte ili
pone da bxdat
izwinqwani samo tezi, koito pokazwat che rabotqt!

E haide, priqtna podgotowka. Ako iskate moga da wi poizpratq i zadachi,
no nqma smisxl,
otwarqte pxrwata tema ot nqkoq nacionalna olimpiada ili podobno
sxstezanie, sqdate
i reshawate. Oswen towa, ochakwam ot was rabotesht kod, za neshtata
koito wi goworih
w sxbota!

Pozdrawi,
  Ivo