[shkola] Zadachi!

  • From: ivaylo_riskov@xxxxxxx
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 19:01:43 +0200

WAZHNO!!! Prizowawam otnowo wsichki s adresi w Mail.bg(pone tezi
izbroeni po-gore) da naprawqt neshto po wxprosa! Ako nqkoj e oprawil
problema, no oshte prisxstwa w spisxka molq da pishe i da se zapishe
obratno, zashtoto za momenta wsichki tezi sa otpisani ot lista - molq
drugite da imat predwid towa, kato prashtat sxobshteniq! Ranga, obxrni
im wnimanie za towa na shkolata!

Ivo

Zdraweite!

Eto wi obeshtanite zadachi!
Iskam da napomnq na wsichki, koito dosega ne sa mi otgoworili na
wxprosite - da go naprawqt!

Ta reshih da wi dam dwe grupi zadachi. Pxrwite sa za wsichki. Stawa
wxpros za 10 zadachi, ot koito
shte iskam da imate pone 8 resheni! Za wsichki, koito si reshat tezi 10
zadachi(towa e neobhodimo uslowie) shte im dawam drugi(bonus zadachi),
koito ne sa zadxlzhitelni i za nqkoi ot koito shte iskam
da se pratqt lichno source-owete do men. Za tezi, koito lesno i bxrzo se
sprawqt i s drugite zadachi
shte se zanimawam personalno(mozhe bi nqkakwa personalna podgotowka),
taka che dawam stimul na wsichki
da reshawat zadachi!

Eto i nomerta na osnownite zadachi(podrazbirajte ottuk natatxk, che
nomerata sa ot acm.uva.es):
105, 111, 128, 129, 144, 146, 147, 340, 352, 423

Bonus zadachite:
Wsichki zadachi ot A i B grupa na esenniqt turnir ot shumen 2003.
Zadachite gi ima na
infoman.musala.com. Iskam da mi izpratite source-owete(samo
source-owete!!!), kato po
wxzmozhnost predwaritelno si gi testwajte - ideqta e wsqka izpratena
zadacha da raboti
i da hwashta wsichki testowe!

Kakwo se razreshawa i kakwo ne:
 - razreshawa se wsqkakxw wid chuzhda pomosht swxrzana s idei -
obsxzhdane, chetene i dr.
 - razrezhawat se wsqkakwi knigi, kxdeto ima opisani algoritmi, zadachi
i dr.
 - razreshawa sa da polzwate, kojto ezik za programirane reshite(goworim
za C, C++ i Pascal)
 - ne se razreshawa copy&paste na source ot drugi zadachi, biblioteki s
algoritmi i pr. t.e.
 wsichko trqbwa da napishete sami

Oswen towa iskam wseki ot was da si sxzdade nqkakwa papka shkola_src ili
neshto takowa i w neq
da trupate wsichki source-owe na *resheni* zadachi(bez znachenie otkxde
sa zadachite, az li sxm wi gi
dawal ili ne, ili pxk towa, che weche ste mi gi pratili - trqbwa samo da
sa algoritmichni/sxstezatelni zadachi, ne se nteresuwam ot programi za
formatirane na diskowe, virusi i dr. podobni). Zhelatelno
e wxtre w papkata da ima nqkakwo razdelenie po sxstezaniq i iztochnici!
Prichinata e che nakraq shte iskam ot was da mi pratite arhiv s tazi
direktoriq, za da widq kakwo tochno ste reshawali i kakxw
rezultat e dalo. Mislq si che i na was shte wi e polezno da imate takxw
arhiv. Slagajte samo zadachi,
resheni ot dnes natatxk!

Ami, towa e!

Az tazi sxbota nqma da idwam na shkolata, za drugata weroqtno sxshto, no
ottam natatxk shte se postaraq!

Pozdrawi,
  Ivo

Семестър по сексознание за напреднали!