[shkola] Vesela koleda

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Dec 2003 01:50:18 +0200

Tykmo sym pochnal da prashtam pozdravi :-)

Iskam da pozhelaq na vsichki mnogo shastlivi momenti s hora, koito obichat i
pone edna sbydnata mechta.

P.S. Az imah i drugi neshta za kazvane, no prosto nqma smisyl. Horata, koito
biha me razbrali i bez tova veche si gi znaqt i nqma zashtoto da im dosazhdam.
Pyk na drugite nqma zashto da im go kazvam :-)

P.P.S. Ako imate predpolozheniq kakvo iskam da kazha, pratete mi edin mail.
Za veren otgovor davam shokoladche :-) (shte trqbva da mi povqrvate che sym
chesten pri razdavaneto na shokoladchetata :-)

--
Just because everything is different doesn't mean anything has changed.
                -- Irene Peter