[shkola] Otnosno edin problem

  • From: ivaylo_riskov@xxxxxxx
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 23 Nov 2003 23:59:32 +0200

Towa trqbwashe da go poluchite oshte onzi den, no poradi malxk gaf pri
men se zagubi zaedno s originala! Za shtastie edno "Copy" w poslednite
sekundi e spasilo polozhenieto. :-)

> Dokolkoto razbrah otbora B grupa e systaven ot 4
> devetoklasnika trenirani ot Bychvarova(eh kak i otiva
> familiqta:). Tyi kato sega edva li moje da se napravi
> neshto po vyprosa vi preporychvam da se stegnete i za
> zimata kato napravim kontroli da gi razcepite posle da
> vidi shefa shto shkolata ne se vodi ot daskal. Mi tva e:)
Chakaj, malko! Izliza che Bxchwarowa si prawi nqkakwa nejna si shkola
i sled towa si prashta edin otbor, kojto tq si e haresala ot nejnata
shkola.
Towa nqma da stane! Prichinata chast ot desetoklasinicte
da idwat na nashata shkola, e che nqma kakwo poweche da nauchat
ot drugite shkoli, a na za da si zhertwat mqstoto w polza na nqkakwi
deto tepxrwa se uchat da pishat kod. Qwno shte trqbwa az da ida i
da si pogoworq s kogoto trqbwa(w chastnost s shefa i s neq) za da nqma
weche podobni izcepki. A sledwashtiqt pxt kato opredelq otbor mozhe
i da prawi nqkakwi kontrolni. Inache shte izleze che tezi, koito
poseshtawat shkolata trqbwa da sxzhalqwat za reshenieto si! Ne
trqbwa towa da se dopuska. Nashata Shkola trqbwa da bxde neshto
po-wisho ot kursa po programirane na Bxchwarowa!!!

Nakraq iskam da znam kak sa se razwili neshtata. Neka, nqkoi ot tezi,
koito sega ne sa w Shumen da mi pishe, molq!

Pozdrawi,
  Ivo

Семестър по сексознание за напреднали!
Спечели 3000 лева в новия конкурс на