[shkola] Are da prestanete

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Nov 2003 22:07:38 +0200

Abe hora, vie sram nqmate li? Zashto ochakvate da vi osvobodq ot uchilishte?
Chestno kazano horata, koito sa v otbora bi trqbvalo veche da go znaqt (samo
na Boqn i Dancho ne sym im go kazval ama te si znaqt :-). I ako mislqt che
mogat da si izdejstvat belezhki ot direktora ili ot nqkoj drug da go napravqt.
Ne schitam tova za moe zadylzhenie. I ponezhe edin chovek mi kaza che trqbvalo
az da go napravq ponezhe imam poveche avtoritet... mi ako az imam poveche
avtoritet to tova e tochno zashtoto ne pravq podobni izpylneniq.

A shto se ontasq do systava na otbora ne znam dali vse oshte imam vyzmozhnost
da go promenq (poradi finansovi i bjurokratichni prichini). A s podobni
izpylneniq ne bihte me nakarali.

--
"If people are good only because they fear punishment, and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed." -- Albert Einstein