[sal-hallitus] Viljelymitaleista

  • From: Ville Kivisalmi <ville.kivisalmi@xxxxxxxxxxx>
  • To: sal-hallitus@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Aug 2009 16:46:00 +0300

Moi,

Kävin tänään Palkintotukussa Maunulassa tilailemassa viljelymitaleita, joista eilen keskusteltiin eli (10 + 10 + 10 kpl). Loppusummaksi näille tulee 260 eur (sis. alv).

En pysty sanomaan, mistä mainitsemani 83 eur oli muodostunut, jonka eilen mainitsin suuntaa-antavaksi hinta-arvioksi. Voi olla, että eilen tiskillä tarjousta kysyessäni myyjä on laskenut minulle tarjouksen muulle määrälle ja ei mahdollisesti ollut laskenut kaiverruksia mukaan tähän. Joka tapauksessa jokin merkittävä informaatiokatkos on jossakin kohtaa tapahtunut.

Tilataanko koko kasa kaikesta huolimatta? Näistähän tulee toisin sanoen kustanuksia 26,00 eur vuotta kohden ja merkkejä on 10 vuoden tarpeisiin. Itse ehdottaisin, että pidetään tilaus sisässä edelleen. Toimitusaika näille on 1-2 viikkoa kunhan saavat mitalipohjat.

Ohessa liitteenä vielä ylivalotettu kuva, jota en eilen muistanut ottaa kokoukseen mukaan.

yt.

Ville K.

--
Ville Kivisalmi
ville.kivisalmi@xxxxxxxxxxx

"Ei yleisöruokintoja syys- ja talviaikaan."
Korkeasaari

JPEG image