[sah] integrarea cu xboard

  • From: Oana Goge <valkyria.of.valhalla@xxxxxxxxx>
  • To: sah@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 7 Mar 2009 21:47:11 +0200

Ok pt ca aveti o colega foarte foarte nebuna, m-am documentat ce implica sa
integram programul nostru cu xboard, sa vedem usor inputu si outputu.

Siiiiiii... e easy mode! :D

Trebuie sa lucrezi doar cu standard input si output, apelezi xboard (sau
winboard pt windows) cu xboard -fcp "java Test" -fd .
unde Test e clasa cu mainul nostru, si programele comunica prin pipe-uri... Si
mutarile tu le trimiti sub forma "move d7d3" si xboard iti va trimite mutarea
lui sub forma "d2d5" sau "usermove d2d5", in functie de ce parametrii ii
trimite initial programul nostru. (documentatia completa aici http://www.tim-
mann.org/xboard/engine-intf.html )

Asa putem sa il facem cred si sa se bata cu el insusi sau cu alt engine, sa
scapam de stat sa mutam noi, cum ziceau cei de anu trecut, ca pierdeau 30-40
min pentru un joc de test...

Deci concluzia: eu zic sa facem si asta, ca pierdem maxim 1h cu implementarea,
si ne va economisi f mult timp per ansamblu. Ma ocup eu de asta daca nu aveti
chef de prea multa lectura. ;)

P.S. daca nu stiti de el, programul il puteti lua de aici http://www.tim-
mann.org/xboard.html (sau pt cei cu linux, il gasiti in orice repository)