[rd_jsfsquad] Re: JSF 2 and CDI example

  • From: J alsofromB <jalsofromb@xxxxxxxxxxx>
  • To: <rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Feb 2010 23:25:45 +0100

Rudi,

Dit artikel doet me terugdenken aan het woord dat ik neerpende terwijl ik een
presentatie over Flex aan het bijwonen was.

Het woord was spaghetti.

Belangrijker zijn de gedachten die eraan gekoppeld waren nl.

   - spaghetti code zal altijd bestaan, ook met nieuwe technologie
   - actiepunt : best practices opstellen.

Ben zelf nog maar net bezig met de jsr spec te lezen en ben me nog niet zo
bewust van reeds bestaande best practices ivm. CDI.

Met boeren logica kom je al ver denk ik altijd.

Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar uw inzichten.

Ivm. de custom annotations waar melding over wordt gemaakt vraag ik me nog wel
af hoe dit in structurele diagrammen te gieten.

Mvg,
  Jan

Date: Fri, 5 Feb 2010 10:20:53 +0100
Subject: [rd_jsfsquad] JSF 2 and CDI example
From: rdebusscher@xxxxxxxxx
To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx

Jan,

Ben dit tegengekomen.

http://blog.smart-java.nl/blog/index.php/2010/01/31/jsf-2-0-the-most-simple-cdi-integration-use-cases/

groetjes
Rudy

Hotmail: Free, trusted and rich email service.