[quakelan] Re: garfs hud

  • From: Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Apr 2009 09:12:40 +0200

Jamen, det var jo et CHEAT som alt andet i Garfen's QW!!

Btw jeg kan desværre ikke den 23, men er total frisk en anden gang :) Og nu har
jeg jo købt en ny mus, så nu er der kun en undskyldning tilbage: AT JEG ER
ELENDIG!! så jeg håber ikke jeg får brug for den :)

BTW at modtage en mail hvor der står Garfs hud i topic er en smule
skræmmende....

LH

> To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [quakelan] garfs hud
> Date: Wed, 22 Apr 2009 09:08:56 +0200
> From: spam@xxxxxxxx
>

> Garf du er forresten lige nød til at oplyse om hvordan du fixede din HUD!!

Dit GRATIS USB-stik på nettet er vokset til 25 GB! Få Sky Drive nu!
http://www.microsoft.com/danmark/windows/windowslive/products/skydrive.aspx