[quakelan] Tak for igår !

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Jul 2009 22:44:02 +0200

Tak for i går - det var sgu nice og få gibbet med jer igen J

Til en anden gang skal nok sørge for parkering. Der må være en løsning så jeg
kan have gæster holdene hernede foran.

Anyway - trods familie tam-tam og indespærret quakere blev vi 6 hvilket blev
til både 1n1, 2n2 og 3on3 (fedt med en 1n1 turnering - frisk pust og RET
sjovt/nerve pirrende) hvilket jeg syntes kræver gentagelse.

Til dem der ikke kunne være med kan jeg lige fortælle at vi har snakket lidt om
at øge antallet af mulige spillere - (Kami, DG, atomalf, face og memo, andre?)
Men i hvert fald så vi kan stille 10 mand hver gang. Det er et passende antal
og så køre vi med først til mølle princippet, hvor de 10 første der melder jeg
på en given dato kommer med.

Med kun 8 spillere er det lidt for usikkert om vi kan spille 4on4, hvilket er
klart sjovest, og med mere end 10 spillere kan det blive en anelse presset af
huse, mens 10 giver plads til afhoppere (med rod i kalenderen) eller 4on4 +
1on1/pause

[NBI] Sarte-Winnie - skal vi fyre op for doodle igen? J

Venlig hilsen / Kind regards,

Thomas Sadi Aka Festher
System Konsulent

Jernbanegade 23B