[quakelan] SV: Re: Tak for arrangement + nye datoer.

  • From: "Kim Santos Hansen" <kim.hansen@xxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Dec 2009 15:11:22 +0100

Jeg savner sgu lidt engagement, når jeg kigger på antallet af tilmeldte…Kom nu
med i kampen.

-Enfen :(

From: kim.hansen@xxxxx
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [quakelan] Re: Tak for arrangement + nye datoer.
Date: Tue, 8 Dec 2009 06:33:16 +0100

...Og som andre er inde på, så lad være med at tilmelde dig, hvis du ikke er
100% sikker. Det er lidt tarveligt over for de andre.

[whine off]

-enfen

Sendt fra min iPhone

Den 08/12/2009 kl. 06.29 skrev Kim Santos Hansen <kim.hansen@xxxxx>:

Takker også for et vellykket LAN.

Savnede dog legender som Heks og Ins. Andy, Mac og Jerry er færdige, så her er
der ikke meget at hente :)

Jeg er klar på den 6. og den 13. men de to andre datoer er mere usikre (men
burde også kunne lade sig gøre).

Congrats Whimp med at klare en kamp helt uden at dø :)

-enfen

Sendt fra min iPhone

Den 07/12/2009 kl. 10.27 skrev Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>:

Ja selv tak, altid hyggeligt ... og som Smurf har fundet ud af er jeg blevet
træt ... :) men fint er der allerede er en afstemning klar og jeg kan ALLE
datoer!

Som Smurf skriver, så lad være med at tilmelde jer, medmindre i er 100% sikre
på at i gider dukke op ... OGSÅ selvom der måske kommer et bedre tilbud i
mellemtiden ... det er sgu for tyndt!

Jeg ved at Simsen gerne vil lægge lokaler til, hvis der er stemning for at
holde det i KBH i stedet for hos Garf ... men det kræver jo også at han kan
holde ud at folk fortsætter til langt ud på natten ;)

mvh. KNIWS

Den 7. dec. 2009 10.13 skrev Christian Hall <chrhall@xxxxxxxxx>:

Det var sku arrangement.

Næste gang skal folk lige lidt mere ind i kampen så vi ikke har så mange
failers der melder fra dagen før.

Hvis i melder jer til som "Jeg kommer hvis der ikke er fisse i farvandet" så
bare lad være - vi andre regner jo med at i kommer.

Hermed link til tilmelding til næste omgang - hvis andre end garf kan steppe op
og lægge lokaler til, så gør det gerne.

http://www.doodle.com/pzg2s6dkdeywey65

--
Best regards
Christian Hall

  _____

Windows Live: Make it easier for your friends to see what you’re up to on
Facebook.
<http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_2:092009>