[phptanfolyam] Re: [phptanfolyam]kimaradás

  • From: "tomcat@xxxxxxxxxxxxx" <tomcat@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Sep 2009 08:27:45 -0400

�n úgy tudom, pénteken is lógunk, csak filmklub lesz...

Feladó: motor manner <motormanner@xxxxxxxxx>Címzett:
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxxxxxüldve: 2009. szeptember 21. 12:57Tárgy :
[phptanfolyam]kimaradás

 Sziasztok!

Ha jól emlékszem akkor azt beszéltül meg hogy ezen a héten pihenÅ?t
tartunk!
Meg lehetne oldani azt hogy még a jövÅ?hét keddi alkalmat is kivesszük
szünetnek?
El kell utaznom és nem szeretnék túl sokat kihagyni!
 A tematikát küldje már el valaki plíz, mert nekem még mindig nincs
meg!

Köszi!

Pepe

--------------------------Hirdetés-----------------------------

Genertel biztosítások online, néhány perc alatt!

KötelezÅ?? Casco? Lakásbiztosítás?

Számolja ki díját és szerzÅ?djön online, mindenféle papírmunka
nélkül!

Kérjen ajánlatot most!

www.genertel.hu/index/indexedm/kotelezo_casco

mail2web - Check your email from the web at
http://link.mail2web.com/mail2web

Bombagyár PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx