[phptanfolyam] Pizzéria feladat és megoldás

  • From: "tomcat@xxxxxxxxxxxxx" <tomcat@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 09:56:09 -0400

Nos, tehát.

Amit elfelejtettem, a feladat így szólt volna:

 Készíts egy pizza-összeállító oldalt. Lehessen kiválasztani a pizza
méretét, a tészta vastagságát, majd a feltéteket
egy listáról átdobálni egy másik listába. Utóbbi listáról lehessen törölni
is a kiválasztott elemet. Az oldal
folyamatosan írja ki a pizza árát. Az árak a következ&#337;k:

28 cm - 300 Ft
32 cm - 400 Ft
45 cm - 500 Ft

Vastag tésztával a pizza ára 1,2-szeres, sajtos széllel 1,4-szeres.

Feltétek árai:

Extra sajt 150 Ft
Ananász 210 Ft
Paradicsom 110 Ft
Kagyló 250 Ft
Szalámi 190 Ft
Tejföl 120 Ft
Brokkoli 150 Ft
Koktélrák 290 Ft
Bab 120 Ft
Gomba 160 Ft

A pizzához lehessen beírni nevet, címet és telefonszámot is. A script
ellen&#337;rizze submit el&#337;tt, hogy helyesen ki
vannak-e töltve ezek a mez&#337;k.
Extraként képen is megjelenhet a listán épp kiválasztott feltét.

A megoldás, amit gyorsan összehánytam nektek, hogy lehessen puskázni,
mellékelve. Az órán ki fogjuk elemezni, és
a továbbiakban ezt a pizzériát fogjuk fejlesztgetni.

üdv
tomcat

mail2web.com ? What can On Demand Business Solutions do for you?
http://link.mail2web.com/Business/SharePoint