[phptanfolyam] Házi feladatok kiértékelése

  • From: "tomcat@xxxxxxxxxxxxx" <tomcat@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 8 Sep 2009 07:03:29 -0400

Kedves padawanok!

Eddig 1 embert&#337;l kaptam meg a házi feladat megoldását. Ez egy kicsit
kevés, bár nekem mindegy, nekem lesz vele
kevesebb dolgom. Most már ne küldjétek, majd a klubban megnézem mindenkiét,
és megbeszéljük, kinek milyen
problémája volt, ha volt. (Feltételezem, nem volt, hiszen nem túl bonyolult
az anyag.)

A levelez&#337;lista egyébként azért van, hogy lehessen kérdezni! Akár
t&#337;lem, akár egymástól.

Itt mellékelem a mai óra példaanyagát. Mindenki hozza magával, mert
egyszer&#369;bb saját képerny&#337;n nézegetni, mint a
projektort távcsövezni. Aki akarja, turkálhat benne, játszhat vele, majd
elmagyarázom,  miben turkált.

Szintén hozzátok magatokkal a laptopokon a múltkor átvett programokat. A
Total Commander és a Notepad2 legyen
fent mindenkinek, aztán megtanuljuk, hogyan m&#369;ködik az Apache.

üdv
tomcat

mail2web.com - Microsoft® Exchange solutions from a leading provider -
http://link.mail2web.com/Business/Exchange