[phptanfolyam] Hiányzás - magnófelvétel

  • From: Csonka Gábor <gabor.csonka@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Sep 2009 20:20:03 +0200

Sziasztok!

Nagyon nagy kérésem lenne a holnapi órával kapcsolatban. Nem tudok menni
(és Fecó sem), mert este ministrálnunk kell mindenképp, és szeretnék
valakit megkérni, hogy legyen szíves, vegye fel nekem a holnapi előadás
hanganyagát - Tomcat, tőled pedig a hozzájárulásod kérem ehhez. Szívesen
adok hozzá eszközt is, ez ne legyen akadály. Aki tudná vállalni, legyen
szíves, dobjon mailt minél hamarabb, hogy túl nagy redundancia azért ne
legyen. :) (És ha kell, a hangrögzítő átadását meg tudjuk szervezni.)
Köszönettel:
Gábor (GBW)

ghostmissing írta:
> Az valsz a bloginé/enyém.
>
> 2009/9/13 tomcat@xxxxxxxxxxxxx <mailto:tomcat@xxxxxxxxxxxxx>
> <tomcat@xxxxxxxxxxxxx <mailto:tomcat@xxxxxxxxxxxxx>>
>
>     Kedves Mindenki!
>
>     Nem hiányzik valakinek egy laptoptáp? Eggyel több van nálam, mint
>     a múlt
>     héten.
>
>     üdv
>     tomcat

>     mail2web.com <http://mail2web.com> - Microsoft® Exchange solutions
>     from a leading provider -
> [...]
Bombagy�r PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx