[periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko] Αρθράκι!

  • From: far a way trip trip <polimakria@xxxxxxxxxxx>
  • To: "periodiko@xxxxxxxxxxxxx" <periodiko@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Dec 2015 15:25:26 +0200

Ολγα πολύ όμορφο τ'αρθράκι και η στήλη...μπράβο!!
Γειά σου Λυδία!εεεεε κάτι θα κανονίσουμε και μεις δε γίνεται!..!!!χεχεχεχε!

Φιλιά σε όλους καλή και ευλογημένη η νέα χρονια!!

Date: Wed, 30 Dec 2015 12:06:35 +0000
From: dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [periodiko] Re: [periodiko] Αρθράκι!

Ωραία μας το άρθρωσες το αρθράκι το ταξιδιάρικο, Όλγα μου..

Καλή ξαν-αρχή μας το λοιπόν στον πηγαιμό για την Ιθάκη
Να πάω, είπα κι εγώ - χρόνια πολλά τώρα, κι ας μου βγεί και σε κακό..
Και φέτο έχω πιο πολύ χαρά που θα σας έχω κι όλους εσας on board στο καραβάκι
μου
Μικρά αστέρια τις νύχτες στη σκοπιά μου στο κατάστρωμα
Ή τραγουδώντας κάτω στα μπουντρούμια τ' αμπαριού μ' ένα μπουκάλι ρούμι
(εδώ που τα λέμε, μάλλον κρασάκι ή τσίπουρον θα είναι)

Καλή χρονιά σε όλους.
Να τη γλεντήσουμε - και τα δράματά της να τα γλεντήσουμε!
Και έτσι λίγο να, να πάρουν δράση (και καμιά βράση άμα λάχει) τα οράματα και
ν' αλαλάξουμε (με τις πένες μας και τις πενιές, μ' αλαλαγμούς, λυγμούς,
καψουροτράγουδα, με περιοδικά - αλλά και μ΄ αδιάλειπτα, χορούς και
νανουρίσματα κι ό,τ' άλλο έχει ο μπαξές) τρελαλαλα τον κόσμο

Σας φιλώ κι εγώ

λυδία xx

PS: Σε δυο βδομάδες θα ΄μαι Σαλονίκ. μέχρι τέλος Γενάρη. Θα 'ταν ωραία να
οργανώναμε το fundraising γλέντι τότε για να 'μαι κι εγώ εκεί! Αλλά ούτως ή
άλλως ελπίζω να συναντήσω as many of you - πιστεύω θα κανονίσουν κάτι οι
jaguar-τζούρηδες, no?

Subject: [periodiko] Αρθράκι!
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
Date: Wednesday, 30 December, 2015, 8:20