[periodiko] Re: FW:

  • From: KONSTANTINOS RIGAS <bso1058@xxxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Dec 2015 21:29:49 +0200

Δειλα δειλα με τη σειρα μου και εγω σας ανεβαζω το προσχεδιο ΠΟΛΥ
προχειρα.καθαρα για το εμφανισιακο κομματι,ουτε τιτλο ουτε ονομα υπογραφης
εχω κατασταλαξει ακομα
Στις 3 Δεκ 2015 2:45 μ.μ., ο χρήστης "Αλέξαρχος Ο Μέγας" <
jimbananas89@xxxxxxxxx> έγραψε:

Παιδιά αν φυσικά έχουμε να συζητήσουμε πολύ πολύ σημαντικότερα πράγματα,
όπως: αν τα πρακτικά είναι εντάξει, δλδ αν οι παρευρισκόμενοι πρόσεξαν να
ξέχασχα κάτι και οι μη παρευρισκόμενοι αν υπάρχει κάτι που δεν έχουν
καταλάβει και θέλουν να συζητήσουμε, έχουμε να πούμε όλοι την γνωμη μας για
τις σελίδες και τις διαστάσεις, να σχεδιάσουμε ένα δείγμα της στήλης μας
όπως ο Γιώτης,να αποφασισουμε ποτε θα βρεθούμε, να δουμε τι νεα εχουμε απο
χορηγους και το νομικο κομματι κλπ, ήθελα να θέσω ένα λίγο δευτερεύον
ερώτημα, γιατί οτ συζητησα με τον Γιώτη και μου είπε πως ειναι καλό να το
θέσω ανοιχτά σε όλους.
Όπως καταλαβαίνετε αφού το προτζεκτ του περιοδικού τρέχει αρκεςτό καιρό
πριν το μάθει οποιοσδήποτε, στο μυαλό μου κατλεβασα και πολλές ιδέες για
την δράση μου σε αυτό και έτσι μέσα στο μυαλό μου βλέπω πως είτε περιοδικά
είτε μόνιμα είτε σπάνια θα μπορώ να διατηρώ ακόμα και τρεις διαφορετικές
στήλες (ότι έχω δλδ υλικό και ιδέες) αλλά κάτι τέτοιο ίσως ναείναι
καταχρηστικό όντως και σωστά με προέτρεψε ο γιώτης να το συζητήσω και εδώ
να μου πείτε ελεύθερα αν οι φόβοι μου αυτοί είναι ρεαλιστικοί.
Αλλά επιμένω πρωτίστως επείγουν άλλα θέματα (όπως να διορθώσω την
ορθογραφία μου..χααχχ) που ανέφερα παραπάνω
Φιλάκια ολούθε!!!

Στις 3 Δεκεμβρίου 2015 - 1:02 μ.μ., ο χρήστης far a way trip trip <
polimakria@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

το ξαναστέλνω γιατί δεν το χουν όλοι το word.Ασπρπόμαυρη είναι η εικόνα.