[pedijatrija] ugovaranje

  • From: "Lori" <lori.umek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2012 00:14:30 +0100

Poštovane  kolegice  i kolege  ,
 predloženi model  je   nerazumljiv , nerealan , nedefiniran ,   za  pedijatre
diskriminirajuć  i time  naravno sasvim  njeprihvatljiv .Najprije  se mora
definirati košarica  osnovnih usluga  , i  u DTP- pobrojati  sve  ono  što  bi
trebalo  bi izvan  i iznad  toga  ( slažem  se sa  Mimom  , koliko  je  samo
toga  opća  predložila u  DTP )
Ne  bi se smjelo  dogoditi, a  redovita je pojava,  da se   DTP neredovito
plaća ,  a  posebno je  važno da  ga svaki područni ured ne tumači na svoj
način.
Sve  dodatne  mogućnosti 5+,  a  posebno  nešto  što  se  zove  KP i QI??! je
ograničen između ostalog  i  prostornim (ne)mogućnostima ,  pogotovo kad
ordinaciju  dijele  dva  tima , ordinacija  se nema kad  ni  provjetriti a
stolac  na kojem  sjedimo se uopće ne hladi !
Ja ne  znam kome  bi ovo  moglo  odgovarati ?!
UŽAS !
Lori Umek , Šibenik