[pedijatrija] radno vrijeme

  • From: Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Dec 2011 17:51:02 +0100

Od DZ smo dobili dopis u prilogu. Ja sam postavila pitanje UPPZ i prosljedujem Vam slijedeci odgovor na pitanja:

Da li ja moram raditi prema ovom dopisu od ravnatelja DZ?

U slucaju da ne uskladim radno vrijeme sa njegovim dopisom koje su posljedice za mene koncesionara?

DV

Po¹tovana,

Da, morate.
Opredjeljenje Dr¾ave je da netko, meðu veæim brojem subjekata privatne prakse, koje su svaka za sebe jedinka/subjekt prava i obveza, bude koordinator u izvr¹enju odreðenih zadaæa. Tako je èl. 77.st.3. Zakona o zz propisano, da DZ koordinira i ugovara provoðenje dijela mjera zz koje provode nositelji zz, ukljuèujuæi grupne pp i privatne ZRPP, koji obavljaju javnu zdravstvenu slu¾bu na osnovi koncesije. Na tu odredbu Zakona nadovezuje se odredba èl. 162. st. 10. istog Zakona, koji propisuje, da poèetak, zavr¹etak i raspored radnog vremena ZU i ZRPP u Mre¾i JZS propisuje Pravilnikom ministar zdravstva. Pravilnik je objavljen u NN, 87/02, 9/03.

Koje su moguæe sankcije za neizvr¹enje gore opisanih obveza? Odgovor je, raskid ugovora o koncesiji, temeljem èl. 43. Zakona o zz, pa nastavno, na temelju tog èina koncedenta, raskid ugovora o zakupu i raskid ugovora sa HZZO-om.

Srdaèno Vas pozdravljam.

Tajnik Udruge: Ivan Gabrilo, dipl. iur.