[pedijatrija] Re: posebna dezurstva-rad preko tjedna i vikendom

  • From: Ante Omazić <anteomazi14@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Apr 2015 12:10:45 +0200

žalosti me deni što izgleda ti ne želiš razgovarati čak ni onda kad ti se
dobronamjerno obraća i za relativno banalne stvari.
mislio sam da se kroz razgovor može puno toga riješiti , štoviše očekivao
sam to upravo od tebe koja si predstavnica pedijatra primarne iz ovog našeg
podneblja. zato me još više žalosti tvoj način komuniciranja i stalno
pozivanje na neke zakone i sada, gled čuda na neku grupnu praksu.
a što je bilo svih ovih godina s tim, od kada su ponuđeni "novi
ugovori"(prije 4-5 godina , čini mi se)?
ti bi kao naš "lider" trebalo prva nastojati naći riješenje za ova posebna
dežurstva,a ne da ga traži prof. dr. Saraga ili netko treći.
moje je mišljenje da mi moramo skrbiti za svoje pacijente i preko vikenda-
subota poodne , nedjelja i blagdani.
čak i liječnici obiteljske imaju dežurstvo nedjeljom jutro i blagdanom
jutro.
a na prvom predavanju iz pedijatrije naučili smo posebnosti dječje
populacije i njihove specifičnosti.
o činjenici da neke kolege rade petak jutro, ponedjeljak popodne opet si ti
pozvana da na sastancima to izneseš i da se to riješi između četiri naša
zida , a ne ne znam gdje.
i da jednom zauvijek riješimo pitanje laboratorija. nije istina da mi
radećei s našim "poznatim" paciejntima imamo dostupan laboratorij. možda
neki da, ali ja i neki drugi popodne nemamo laboratorij osim onoga
bolničkoga ,a to je isto i na posebnom dežurstvu. a što kad ti u redovitom
radnom vremenu dođe nepoznati paciejnt iz zagreba ili od ne znam kuda?
hvala ti što si lijepo prezentirala radno vrijeme.
ja od kad sam u ambulanti radim svaku drugu subotu, za druge ne znam, ne
znam kako je onda vama bilo dok niste potisali grupnu praksu koja vas
zakonski sada pokriva za dosta toga(a nešto kapne i na račun)
mi koji mo malo dalje od "centra grada" i nemamo sreću da nas je troje ,
četvero ili petoro u pod jednim krovom nastojimo da su nam pacijenti
pokriveni u suprotnoj smjetni od najbližeg kolege i čini mi se da za
trogir, kaštela i solin to funkcionira.
puno je očito problema u našem "malom mistu" vezano uz nas pedijatre u
primarnoj . sama si načela puno toga: radno vrijeme, posebna dežurstva,
laboratorije, zakonske okvire. ja bih dodao još i cijepljenja, odnosi među
kolegama, te odnosi prema bolnici.
sve to su razlozi koje treba rješavati , ali samo u duhu istinske
dobrohotnosti, altruizma i razumijevanja.
ne može reći da nas se to ne tiče svih.
ovo pišem tebi obodno u najboljoj vjeri i namjeri
i za kraj samo još nešto . ne znam misliš li da je tvoj ili moj rad u
ambulanti težiili vrjednijiili više radimo nego recimo dr. Branka Polić
ili dr. Luka Stričević ili prof. dr. M. Saraga. A o primanjima neću(za
sada), da se ne bi oni posramili našim profesorskim plaćama.

Dana 15. travnja 2015. u 21:17 Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

PREKO TJEDNA U DRUGOJ SMJENI POJEDINI PEDIJATRI Splitsko
dalmatinske zupanije NE osiguravaju svojim pacijentima
ZDRAVSTVENU SKRB.
MEDUTIM SUBOTOM POPODNE I NEDJELJOM POPODNE TO JE NEOPHODNO.
PITAM SE ZASTO? MOZDA ZATO JER NE RADE NI SUBOTU UJUTRO NI PETAK
POPODNE, PA NETKO TE PACIJE3NTE TREBA ZBRINUTI JER DO PONEDJELJKA
JE DALEKO?

DRUGO PITANJE JE LABORATORIJ? PREKO TJEDNA SA PACIJENTIMA KOJE
POZNAJEMO IMAMO DOSTUPAN LABORATORIJ. NA POSEBNOM DEZURSTVU
RADIMO SA NEPOZNATIM PACIJENTIMA I NE TREBA NAM LABORATORIJ.

TRECE PITANJE JE OSIGURANJE OD GRESKE? ZADAR SE DESIO I DA LI JOS
UVIJEK NITKO NE RAZMISLJA DA TREBAMO IMATI OSIGURANJE OD GRESKE!

Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge
na http://moj.hrvatskitelekom.hr