[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Re: [pedijatrija]

  • From: <mimasmiljanic@xxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Dec 2012 12:50:16 +0100

Poštovana kolegice  Karakaš,
ljubazno vas molim da me podsjetite koji su to vaši dosezi čime ste tako
zadužili primarnu pedijatriju.Ne mogu prihvatiti da jedan odlazak i HZZO
kompromitirao vaš mukotrpni  predani rad za  dobro pedijatrije.Osim toga
predlažem da na ovim stranicama objavljujemo  samo  stručne i argumentirane
mailove jer  ovo nije mjesto za lirska nadahnuća ili  nepismena iživljavanja
pojedinih kolega.
P.S. Ovime se neopozivo povlačim iz upravnog odbora HDPSP i ne želim više biti
član toga društva .Način rada je bez vizije i zastario ,a metode zastrašivanja
asociraju na komesare iz  prijašnjeg sustava.Tko voli nek izvoli
Ovu prepisku smatram završenom.
M.Smiljanić Gaberšnik

Od: "Mirjana Kolarek Karakaš" Za: Datum: 28.12.2012 07:58
Naslov: [pedijatrija] Re: [pedijatrija]

Drage kolegice i kolege, na završetku ove burne godine proslijeđujem vam nešto
poučno od Brechta:Ako se boriš možeš izgubiti.Ako se ne borišveć si izgubio.
Čudi me komentar dr.Smiljanić da je novi model financiranja završen. Da smo sve
tako prihvaćale dr. Španović i ja, malo bismo toga učinile za pedijatriju i
status pedijatara. Za svaki dobro obavljeni posao potrebna je sposobnost,
znanje i iskustvo ali prije svega hrabrost. Nisu svi za sve. Protekli događaji
nalažu mi da razjasnim malo situaciju. Prije svega, UO društva je, na moj
prijedlog, napravio radnu skupinu da uobliči model financiranja i da ga
predstavi upravnom odboru našeg društva a ne da negdje, nešto, u naše ime
zastupa a da ni sam ne zna što. Nitko nije od društva dobio legitimitet za to.
Kolegice su preuzele veliku odgovornost odazvavši se pozivu HZZO-a na sastanak,
kojeg se netko, na brzinu, jako potrudio organizirati. Nije mi jasno kako je
HZZO već u ponedjeljak doznao za n
aš sastanak u subotu i za novooformljeno tijelo?? Nije svako zlo za zlo, pa je
jedino dobro u tome što su uvidjele koliko je to zamršen i odgovoran posao i s
kim imaju posla. Ne mogu ne primjetiti kako nam je predsjednik povjerenstva za
PZZ HLK Senad Muslić poslao čestitku za blagdane. Očito je tko zastupa
pedijatre u HLK, pa razvoj događaja niti ne čudi. Za mojeg boravka u HLK
surađivala sam s obiteljskom medicinom i Mariom Malnarom, koliko je bilo u
interesu pedijatara. Razgovarali smo čak o mogućnosti ujedinjenja cijele PZZ.
Dr. Senad Muslić je bio protiv suradnje s pedijatrima ,što nije rekla - kazala
jer je do mene, igrom slučaja, došao zalutao mail u kojem sam to pročitala.Puno
sam toga prošla, mnoge ljude upoznala, nekima poznam već i dušu a još uz moju
škorpionsku intuiciju, malo toga mi može promaknuti. Dr. Španović i ja nismo
poželjne kao pregovaračice jer HLK i HZZO jako dobro znaju koliko je naše
znanje i umijeće, pa nas, uz n
ečiju pomoć iznutra, vješto zaobilaze..Nadam se da ćemo moći popraviti stvar, u
suprotnom, ograđujem se od onih koji vuku krive poteze za pedijatriju, u ime
nas. Sretna vam Nova 2013... Mirjana Kolarek Karakaš