[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Prijedlog dopune DTP za opÄu medicinu

  • From: Elmira TabakoviÄ <elmira.tabakovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx" <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Nov 2012 20:00:44 +0100

Ovaj model opce ne moze se na nas primjeniti!Prvo sistematski cine 30 i vise
postotaka nase rada,a za to bi dobili bijednu glavarinu.DTP I - izbaciti
pregled dojki,ovisnike,IN obrazac i kucne posjete-pa opca moze ici u kucne jer
narucuje pacijente i ima ih malo,a mi to ne mozemo!DTP koji kao ne traze
ulaganje??Oprostite EKG,spirometar,dermoskop,th. magnet ,Uzv itd.kostaju.Sve
opce su to dobile od farmac.kuca,ali mi ih nemamo,pa krioth.kosta 5000 kn i
td.Posljednje necu niti spominjati.Smijesno je da je DTP postupak savjet
telefonom ili e mailom,a ne sistematski od pol sata kad odgovaras na milijun
pitanja!A tek zvjezdice za opremu  i prostor,a magisterij,doktorat ili
primarijat su zaboravili vrednovati.Neki imaju EKG,ali ga ne znaju ocitati.Sve
u svemu,oni sa malo pacijenata imaju vremena izmisljati DTP i pisati ih,ici u
kucne,a ovi sa puno pacijenata ?!?
Nema vise godiynjih jer ti zamjena nece i ne moze  pisati tolike DTP.U ostalom
sto ce reci sanitarna- u istom prostoru gipsati, vaditi krv,pregledati i
cijepiti novorodjdnce!?BS me zanima tko cd u amb. Raditi miringotomiju!? Ako
smo vec na ovo prisiljeni,dajte kolege da osmislimo DTP koje stvatno radimo i
mozdmo raditi!Lp,dr.Tabakovic
Poslano s mog iPhone ureÄaja

26. 11. 2012., u 19:07, ÄurÄa ÅpanoviÄ <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>