[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Fwd: DOPIS ŽUPANIMA

  • From: "Vlatka Putar-Kranjc" <putar-kranjc.vlatkapedijat.ord@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Oct 2012 10:38:36 +0200

Ilonka, pa ovo je sve onkraj pameti, oni nama stalno šalju nekakvu kost , a mi
oglabamo. Pa u čem je tu uopće riječ. Mi trebamo biti PLAĆENI za svoj rad, a ne
kaj zmišljavaju svakakve gluposti. Svaki od nas ima svoj problem. Ja imam
ordinaciju u svojoj zasebnoj kući, znači, imam i dvorište oko ordinacije koje
treba uređivati, imam fasadu koju treba uređivati, moram svake dvije godine
farbati prostorije, sad već polako /18 godina sam unutra/ mijenjaati i podove.
Ali kaj se to koga tiće, to je moj odabir, hoću reći teško nas se može staviti
pod zajenički nazivnik. Ali može nas se platiti prema našem radu, a ne da sada
nemam plaćene niti ove prekobrojne kojih se ne mogu riješiti, jer neće ići, oko
250 djece do 7 godina plaćeno mi je 50 %, valjda.
Hoću reći, svako stavljanje pod zajenički nazivnik je bez veze, to je
uravnilovka-pozanato iz prošlog sistema. Trebaju nam platiti naš rad, a ne
zmišljavati gluposti, i ev. dozvoliti da nešto i dodatno zarađujemo ako za to
imamo uvjete.   Znaš kaj svega mi je polako dosta. LP Vlatka!

Šalje: Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>
Datum: 2. listopada 2012. 22:35
Predmet: DOPIS ŽUPANIMA
Prima: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxxxx

POŠTOVANE KOLEGICE I KOLEGE,

PROSLJEĐUJEM VAM TEKST KOJI JE HLK UPUTILA ŽUPANIJSKIM  POVJERENSTVIMA.

Kolegice i kolege,

          proslijeđujem dva dopisa koji su danas ispred Komore upućeni svim
županima i županijskim pročelnicima za zdravstvo.

Ad. 1. Obzirom da u koncesijskim ugovorima nekih županija stoji obaveza
provođenja hitne medicinske pomoći kroz dežurstva i pripravnosti, skrećemo im
pozornost da to nije u skladu s postojećom pravnom regulativom i da je potrebno
izmijeniti koncesijske ugovore na način da se te dijelove makne iz koncesijskog
ugovora jer je provođenje hitne medicinske pomoći u nadležnosti drugih ugovora.

Ad 2. Kao što većina vas zna, Povjerenstvo za PZZ potaklo je provođenje ankete
o opremljenosti ordinacija PZZ-a sukladno Pravilniku o minimalnim uvjetima u
pogledu radnika, prostora i medicinsko tehničke opreme. Rezultate ankete
prezentirali smo na web-u Komore i u Liječničkim novinama. Obzirom da je
opremljenost ordinacija nedovoljna i da su kolege koncesionari, ali i
zaposlenici domova zdravlja samostalno od svojih prihoda opremali ordinacije,
ovim dopisom skrećemo im pozornost na potrebu (obavezu) ulaganja županije u sve
ordinacije u sustavu javnog zdravstva, a ne samo u ordinacije koje su u
vlasništvu domova zdravlja.

Kao nastavak ovog drugog dopisa predlažemo:
a) članovi Savjet za zdravlje iz redova doktora PZZ trebaju na sjednicama
Savjeta za zdravlje potaknuti potrebu donošenja odluke u kojoj se predlaže
županima postupanje na ovakav način
b) koncesionarima iz redova doktora PZZ-a da svojoj županiji pošaljete dopis u
kojem se pozivate na ovaj stav Komore i zatražite opremanje svoje ordinacije na
način dodjele tzv."decentraliziranih sredstava" za vašu ordinaciju obzirom da u
javno-zdravstvenom sustavu obavljate djelatnost istovjetnu onoj ordinacija u
sklopu DZ-a
c) koncesionarima koji su članovi Upravnih vijeća domova zdravlja da na
sjednicama UV-a inzistiraju da se kroz godišnji plan raspodjele
tzv."decentraliziranih sredstav" uzme u obzir potreba opremanja i ordinacija
koncesionara, a ne samo ordinacija DZ-a.

S poštovanjem,

Senad Muslić, dr.med., spec.OM
Predsjednik Povjerenstva za PZZ