[pedijatrija] Re: UDPSP, ugovaranje , sastanak 15.12.2012

  • From: "Dr. Karakas" <dr.m.karakas@xxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Dec 2012 10:42:57 +0100

Poštovane kolegice i kolege,
nisam u mogućnosti prisustvovati današnjem sastanku jer odrađujem radnu subotu.
Mislila sam da ću moći ranije otići ali pacijenti mi to ne dozvoljavaju,
zamjenu nisam mogla naći. Zbrinjavam pacijente triju pedijatrijskih ordinacija
iz Varaždina, kao da smo u grupnoj praksi, koju nam btw. nitko ne honorira
dodatno.Moj stav se ionako zna i dalje ću ga braniti.
Na ovoj listi ogolila sam dušu do srži, ne bježim od odgovornosti ali ako nešto
danas ne mogu, onda ne mogu. Puno puta sam putovala u Zagreb, jednom čak
zaspala za volanom kad sam se u ponoć vraćala s noćnog sastanka, nakon uredno
odrađenog popodnevnog radnog dana. Sam Bog me je spasio.
Predlažem da se članovi UO HDPSP umreže zajedničkom listom tako da smo uvijek u
vezi i možemo komunicirati. Nema potrebe, baš uvijek,u vrijeme interneta
putovati kilometrima. Za današnji sastanak predlažem da se oformi  Radna
skupina od 5 ljudi koji će napraviti prijedlog našeg Modela ugovaranja. Za
njega će oni i odgovarati.
Moj je prijedlog:

1: Smanjiti standardni broj djece u skrbi na 850 kako je već dogovoreno, zbog
podizanja razine kvalitete zdravstvene skrbi
2. Zadržati sadašnji model glavarine s integriranim kurativnim i preventivnim
djelom
3.Za rizičnu i kronično bolesno dijete povećati glavarinu
4. DTP nadalje zadržati izvan glavarine, uz korekciju postupaka, iznaći model
da se dodatno plate UZV pretrage kolegicama koje su kupile UZV aparat i same
platile edukaciju
5.Ustrajati na 5% dodatne preventive, za koju nas je HZZO uskratio unazad 3
godine

I dalje. na ovoj listi, svatko od nas može predlagati promjene. Na kraju se
odredi što je najbolje za većinu. Nemoguće je udovoljiti svima, staro je
pravilo.
Voditi neku struku znači zaboraviti vlastiti interes i raditi u interesu
većine, kako naših malih pacijenata tako i nas samih.
Zahvaljujem svima koji su se javljali na listu s konstruktivnim prijedlozima i
s puno volje za sudjelovanjem u kreaciji pedijatrijske struke.
Srdačan pozdrav iz Varaždina
Mirjana Kolarek Karakaš