[pedijatrija] Re: Fwd: Fwd: Novi modeli ugovaranja

  • From: Irena Bralić <irena.bralic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Dec 2012 10:40:17 +0100

Poštovane kolegice i kolege,

mislim da najprije treba od nadležnih tražiti da:

1. definiraju razinu usluga i obima posla koji smo mi dužni, obvezni mjesečno
ispuniti /"košarica usluga"/, a potom

2. razdaraditi modalitete kroz DTP-e kako prikazati i naplatiti ostale postupke
i usluge
/koje mi uglavnom dajemo besplatno i od sustava su neprepoznate/npr.
prolazni pacijenti koji imaju iskaznicu HZZO-a, "drugo mišljenje", djeca
turisti,
razne potvrde prije i za vrijeme bolesti, vrtići i sl
skrb novorođenčeta, kronično bolesnog djeteta itd

3.inzistirati da nam se promijeni naziv djelatnosti jer smo mi suštinski
PEDIJATRIJSKA ZDRAVSTVENA ZAŠTITA NA PRIMARNOJ RAZINI
iz čega slijedi da nam se ostavi otvoreno upisivanje i zdravstvena skrb za
dijete po definiciji Konvencije,
što daje i mogućnosti priznavanja i plaćanje skrbi za SVE UPISANE PACIJENTE

4. kontrola kvalitete po Pentagramu tražiti da ide u fazama PILOT - PA
MODIFIKACIJE,
jer je ostalo loše pripremljen i nejasan eksperiment

5. DO KADA JE ROK ZA DAVANJE PRIJEDLOGA DTP-a i kada je iduća runda pregovora?
-značajno je znati da zajednički upotrijebimo znanje i iskustvo koje imamo i
konkretnim prijedlozima pomognemo našim pregovaračima .

S poštovanjem, pozdrav svima

Irena Bralić

  Šalje: dolores gall-sviderek <gs.dolores@xxxxxxxxx>
  Datum: 12. prosinca 2012. 22:16
  Predmet: Novi modeli ugovaranja
  Prima: Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>

  Poštovana  kolegice Ilonka,

  Nakon svega ne prihvaćamo više ovakav način komunikacije na listi društva u
vidu javnog linča koji se i dalje provodi protiv nas kao članova povjerenstva
HZZO.
  Nastavljamo s   razradom  Novog modela ugovaranja  za  2013-2015 g  kojeg je
predložilo svima nama u povjerenstvu HZZO dana  20.11.2012 g.
  Zahvalne smo  na pozivu i iskazale smo dobru volju i po gotovo nemogućim
uvjetima stigle na radni sastanak dana 8.12.2012 g. kako bismo u direktnom
razgovoru razjasnili nesuglasice, i argumentirano prodiskutirali ponuđene nam
modele izračuna ugovaranja , što je bila uobičajena procedura i u ostalim
djelatnostima, koje već duže vrijeme razrađuju i pregovaraju.
  Naš cilj je da zastupamo   valorizaciju struke ,dostojan način financiranja
našeg rada  ,te  podupiremo stručne  stavove društva.
  Modele  izračuna HZZO će staviti na svoje stranice , svatko će moći izraditi
svoje , a prijedlozi svih su dobro došli .
  Srdačan pozdrav iz Rijeke
                                                   Dolores, Branka, Estela.