[pedijatrija] Fw: Re: novi model ugovaranja

  • From: Đurđa Španović <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Dec 2012 12:34:10 +0100

Cijenjene kolegice i kolege,
budući da nisam bila pozvana  te stoga ni sudjelovala na sastanaku 18. prosinca
2012.god. u Direkciji HZZO ne mogu govoriti  o sadržaju istog.
Dr. Kostinčer-Pojić me izvijestila da su se razrađivali DTP postupci i njihove
cijene.
Budući da moramo "zaboraviti "  "Plavu knjigu"  odnosno bodovanje i vrijeme
rada, sve se definira postupcima kroz njihovu cijenu.
Kako kaže dr. Artuković : Ravnatelj HZZO navodi  "mi smo trgovci , a on kupac"
Na zamolbu od dr. Armano sam dobila email koji joj je nakon sastanka
18.12.2012.god. u HZZO proslijedila gospođa Dvorščak ( rukovoditeljica Službe
za ugovaranje PZZ HZZO ) .
Zabrinuta sam , jer u Prilogu 2 se nalaze tablice DTP po razinama od 0 do III.
koje su po meni potpuno ne prihvatljive .
Nadam se da ne činim grešku kada vam šaljem iste na uvid .

Pozdrav
     Đurđa Španović