[pedijatrija] Fw: Povjerenstvo

  • From: Đurđa Španović <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 10 Nov 2012 22:14:25 +0100

Molim vas sve da pomognete.
Ja osobno nemam kontakt s kolegicom.
Đurđe Španović
----- Original Message -----
From: Matilda Kovač Šižgorić
To: 'Đurđa Španović'
Sent: Saturday, November 10, 2012 1:56 PM
Subject: Povjerenstvo

Poštovana dr.Španović,

Nisam sigurna da ste upoznati, ali na  inicijativu pedijatra dr Snježane Ćužić
i  Ureda pravobraniteljice za djecu osnovano je Povjerenstvo za prevenciju
ozljeda u kontaktinim sportovima,a čiji je cilj  zaštita zdravlja djece u
bavljenju sportom i tjelesnim aktivnostima.

Sastanak Povjerenstva održati će se 22.11. u 16 h u KBC Rebro, dvorana
Mayerhofer.

Ja nažalost nemam nikakav kontakt dr.Čužić, a članovi Povjerenstva bi vljeli da
i ona prisustvuje diskusiji.

Da li mi možete pomoći i poslati kolegičin mobitel,mail ili bilo kakav kontakt?

Srdačan pozdrav

Dr.Matilda Kovač Šižgorić

spec.pedijatar, subspecijalist pedijatrijske neurologije

tajnica Hrvatskog društva za dječju neurologiju

član Povjerenstva

Matilda Kovač Šižgorić

"Poliklinika dr.Sabol"

IV Cvjetno naselje 21