[pedijatrija] Fw: HZZO, Ravnatelj , ugovaranje ,21.11.2012

  • From: Đurđa Španović <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 05:32:50 +0100

Hrvatsko društvo za preventivnu i socijalnu pedijatriju -HLZ
Hrvatsko društvo za preventivnu i socijalnu pedijatriju -HLZ

Đurđa Španović, predsjednica HDPSP

Zagreb, Šubićeva 9

Zagreb, 21. studenog 2012.godine

                      HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

                      N/p Ravnatelj HZZO

                      Prim. Siniša Varga, dr.med.dent.

                      10 000  Zagreb, Margaretska 3

Poštovani Prim. Varga,

       dozvolite da Vam se obratim nastavno na sastanak održan jučer 20.
studenog 2012.godine u Direkciji HZZO na temu  modela ugovaranja zdravstvene
zaštite djece predškolske dobi za ugovorno razdoblje 2013.-2015.godine.

Želim Vam se ispričati što sam bila primorana napustiti sastanak dok ste Vi
bili odsutni.

Tijekom sastanka sam naglasila da ću zastupati mišljenje doneseno 21. rujna
2012.godine na sastanku  proširenog Upravnog odbora Hrvatskog društva za
preventivnu i socijalnu pedijatriju , a koje Vam je proslijeđeno 28. rujna
2012.godine.

Žalosti me da je  kako ste naveli ovih dana u Opatiji  doveden u pitanje
legitimitet našeg stručnog društva i njegovih zaključaka temeljem kojeg ste i
Vi mijenjali svoju odluku.

Godišnju izbornu skupštinu  Društva održali smo 30. ožujka 2012.godine ( u
nazočnosti 184 članova )  sukladno Statutu Hrvatskog liječničkog zbira i
Pravilnika Hrvatskog društva za preventivnu i socijalnu pedijatriju .Kao
izabrana predstavnica  HDPSP obvezna sam zastupati mišljenja donesena na našim
sastancima .

Stoga dozvolite da navedem da kao  legalno izabrana predstavnica izabrana na

Godišnjoj skupštini  zastupam i odluku donesenu 21. rujna 2012.godinu u kojoj
se hrvatski primarni pedijatri izjašnjavaju o modelu ugovaranja te ponavljam
naš prijedlog:

-         Financiranje putem vrijednosti osigurane osobe ( "glavarina" )

-         Zadržati sadašnji standardni iznos novčanih sredstava prema broju
opredijeljenih osiguranih osoba, integrirani kurativno-preventivni postupci:80%

-         Dijagnostičko-terapijski postupci :10%

-         QI:5%

-         KPI:5%

Dodatno

       - Grupna praksa:5%, neobvezujuće

Sve drugo su privatne inicijative pojedinih pedijatara koje nitko ne spori .

Molimo Vas da razmotrite naš prijedlog i uvažite zahtjeve struke

kojima želimo zadržati dostignutu razinu kvalitete zdravstvene zaštite djece ,
sačuvati i unaprijediti preventivno-savjetovališni rad, smanjiti čekanje na
medicinski prihvatljivo vrijeme , povećati dostupnost  i obuhvat  djece u
pedijatrijskoj skrbi  te osigurati primjerene uvjete rada zdravstvenih
djelatnika.

U želji za daljnjom suradnjom  s poštovanjem

                                          Đurđa Španović, spec. pedijatar