[orasi] Re: διαμαρτυρίαγιαπροσβλητικόάρθροστήνεφημερίδατηςρόδουγνώμη.

  • From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsak27@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Mar 2011 16:15:16 +0300

Παιδιά καλησπέρα:

Να πώ και εγώ την γνώμη μου, τελικά με τα όσα συζητάμε για τον Μπαράκα,
κοντός ψαλμός Αλληλούια, που λέει σοφά ο λαός.
Το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εν λόγω εφημερίδα, δεν επιχειρηματολόγησε τα
όσα λέει περι αδυναμίας του συγκεκριμένου ανθρώπου να διηκήσει, κατ'αρχήν
δεν μας λέει τί είδους αδυναμίες εντόπισε στον τρόπο διήκησης απο τον
Μπαράκα, σε ποιά ζητήματα δυσκολεύτηκε να εποπτεψει ο συγκεκριμένος
άνθρωπος, ε΄ναν δηλαδή σημειπώθηκαν λάθη και παραλείψεις κάπου και το
σπουδαιότερο απο όλα, απο πού πήγασε η δημοσίευση αυτού του άρθρου, δηλαδή
ποιά ήταν η αφορμή που δώθηκε στον συντάκτη να το δημοσιεύσει.
Μας λένε επίσης ότι ο Μπαράκας έχει την ευθύνη εποπτείας των αθλητικών
εγκαταστάσεων. Δεν μας λένε όμως, ποιές είναι ακριβώς οι αρμοδιότητες που
του τέθηκαν και με τί τρόπο ασκούνται απο τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
Για παράδειγμα, μπορεί να έχει ανθρώπους γύρω του που να του λένε το τί
γίνεται σε κάθε εγκατάσταση και ποιά τα προβλήματα που προκύπτουν και απλώς
ο Μπαράκας να τα καταγράφει όλα αυτά, ή και να γνωμοδωτεί πάνω σε αυτά.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.