[orasi] Re: Ένα μέλλον γιαταπαιδιά

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Mar 2011 01:17:35 +0200

καταρχην καλως ηρθες στην λίστα. μπορει να εχεις ερθει απο καιρό. εγώ παντως
τωρα σε  ανακάλειψα. πολλους  χαιρετισμούς στην βασούλα. τι εγινε η  αμιμόνη
των αθηνων εφτιαξε παράρτημα στην θεσσαλονίκη, ή ειναι κατι αλλο αυτό.
μακάρι να παει  μπροστά. ειναι ομως πολύ δυσκολη η  εξεύρεση χρηματων. αυτή
των αθηνών πάντως με εράνους και κατι τετοια επιζει.το θεμα των παλυαναπήρων
παιδιων ειναι πολύ μεγάλο πρόβλημα.