[orasi] Re: οι μικροί ήρωες

  • From: "Anastasia Brenta" <banastasia@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Mar 2011 23:49:18 +0200

Από τη μια λοιπόν ξοδεύονται 35 εκατομύρια ευρώ για αυτή τη διοργάνωση και
από την άλλη δε στηρίζουν τον ειδικό αθλητισμό; Γιατί το κάνουν αυτό;
Ίσως  γιατί δεν φέρνει τα τρελλά χρήματα που φέρνουν οι επαγγελματίες. Έχω
όμως την εντύπωση όμως πως κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τους αρτιμελείς
αθλητές των όχι και τόσο γνωστών αθλημάτων. Πρόσφατα άκουσα στο ραδιόφωνο
για τη γυναικεία ομάδα του πόλο του ολυμπιακού οι οποίες έχουν σημαντικότατο
πρόβλημα επιβίωσης. Και όπως έλεγαν τα κορίτσια πως  είναι να διεκδικήσουν
μια πολύ καλή θέση στους 4 σε ευρωπαϊκό επίπεδο αν θυμάμαι καλά. Για να
στηρίξουν την προσπάθειά τους διοργάνωσαν ένα χορό. Πιθανόν το παράδειγμα να
μην είναι συγκρίσιμο αλλά από την άλλη υπάρχουν κάποιες ομοιότητες. Αν τα
κορίτσια αυτά τα καταφέρουν τότε όλι θα τρέξουν δίπλα τους. όταν οι δικοί
μας αανάπηροι αθλητές καταφέρουν μια διάκριση τότε θα είναι πάλι δίπλα τους
που μόλις σβήσουν τα φώτα της δημοσιότητας θα εξαφανιστούν.
Όμως πως σάς φαίνεται η ιδέα να συνυπάρχουν ανάπηροι αθλητές με τους
αρτιμελείς; Στην αρχή θεώρησα την ιδέα υπερβολική. Αλλά στη συνέχεια μού
άρεσε. Αν όχι στην ίδια κούρσα τουλάχιστον σε μια κοινή διοργάνωση.
Παρατραβηγμένο ή προχωρημένο;
Φιλικά
Νατάσα