[orasi] Re: ανα΄λγητηαπόφασητωνκτελειςβαροςτωνανθρώπωνμεαναπηρία

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Jul 2010 17:46:04 +0300

Μέχρι τώρα στα ΚΤΕΛ πληρώναμε μισό. Αν πάω λοιπόν στον γκισέ και μου
αναφέρει την τιμή του εισιτηρίου η/ο υπάλληλος, εγώ θα του δώσω το μισό
αντίτιμο; Φυσικά δεν θα μου δώσει το εισιτήριο και δεν θα ταξιδέψω.
Ή θα μπω στο λεωφορείο (εφόσον ξέρω ότι με τον προαναφερθέντα τρόπο δεν
πρόκειται να ταξιδέψω) και να αρνηθώ να πληρώσω το εισιτήριο μου; Ο
εισπράκτορας θα με πετάξει έξω (όπως και οποιονδήποτε άλλο λαθρεπιβάτη).
Τότε εγώ τί να κάνω; Να επικαλεστώ την αναπηρία μου; Μήπως θα ήταν καλό να
φωνάξω και μια κάμερα να τραβήξει την σκηνή που ο άκαρδος υπάλληλος θα
βγάζει καροτσάκι τον καημένο ανάπηρο από το λεωφορείο; Ίσως θα ήταν καλή
ιδέα -θα μου πείτε- να ρίξω και κανένα δάκρυ... Το κακό είναι πως φοβάμαι
ότι δεν θα τα καταφέρω γιατί πάσχω από μία ανίατη ασθαίνια που λέγεται
αξιοπρέπεια.

Μας φταίει το σαμάρι και βαράμε τον γάιδαρο ως συνήθως στην Ελλάδα.