[orasi] Re: "ΜευπηρεσιακήλιμουζίναογιατρόςΔήμαρχοςΝ.ΜουδάνιωνπάειστοΙατρείοτου"

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Jul 2010 17:16:17 +0300

Συμφωνώ.
Ο ώχαδερφισμός, και σε πολές περιπτώσεις ο Σταρχιδισμός, συγνώμη για την
φράση, σίγουρα δεν είναι καλό.
Πρέπει να ενεργοποιηθούμε!
Ξυπνάτε ρέεε! που λέει και ένα άλλο τραγουδάκι.
Όμως, αν δεν είμαι εγώ και εσύ αυτός που θα πρέπει να κάνει κάτι; τότε τι
γίνεται; πως θα αντεπεξέλθουμε; πως θα δώσουμε στους άλλους να καταλάβουν
πως ο ώχαδερφισμός το έλα μωρέ, δεν είναι η σωστή οδός προς την έξοδο από
όλη αυτή την πολύπλοκη διαδικασία;