[orasi] Re: Πρόβλημα για λύση!

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Jun 2008 14:47:03 +0300

Καλό μεσημέρι σ' όλους!
 Μόλις το διάβασα και... άρχισα να κάνω διάφορες σκέψεις... Η πρώτη
σκέψη-λύση που έχω γι' αυτό: Ο ταξιδιώτης, βλέποντάς τους αποκαμωμένους από
την ανημπόρια τοςυ να δώσουν λύση, και πονητά σκεπτόμενος..., τοςυ λέει:
"Σας δίνω και τη δική μου καμήλα, για να σας βγει πιο εύκολα η μοιρασιά."
 Οπότε, με την καμήλα του, αυτές γίνονται 36 και η διανομή γίνεται ως εξής,
σύμφωνα και με τους
όρους του άδικου πατέρα τους:
   18 για τον π΄ρωτότοκο, 12 [ = το 1/3 του 36] για
το μεσαίο και - τι απομένει; - 4 για τον τρίτο, το στερνό, τον πιο
αδικημένο... Σύνολο; Ναι, 34 θα μου πείτε. Ε, παίρνει πίσω την καμήλα του ο
ταξιδιώτης συν άλλη μία για τη βοήθεια που τους παρείχε, και φεύγει. Κι
είναι όλοι ευχαριστημένοι, σωστά; Δίκαια, ακριβοδίκαια πράματα!
 Μπα, δεν πρέπει να' ναι αυτή η λύση, αλλά....