[orasi] Re: ΒούρκωσεοΠρόεδροςκαιυποκλήθηκεστηντυφλήερευνήτρια

  • From: Κούβαρης Κώστας <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jun 2008 13:04:17 +0300

Καταρχας να στειλω την καλημερα μου σε ολους τους φιλους της λιστας.Αυτο που
εχω να πω εγω φιλη Χρυσουλα, ειναι οτι την κοπελα την γνωρισα μεσω skype,
και αυτο που διεκρυνα ειναι οτι η συγκεκριμενη κοπελα οχι μονο δεν  ειναι
για οικτο αλλα το ακρως αντιθετο ειναι παρα πολυ δυναμικως ανθρωπως. Καλο
ειναι να μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα, ποσο μαλιστα οταν εναν
ανθρωπο δεν των  γνωριζουμε πρωσωπικα.