[orasi] Παιχταρας τουγκολφ ενας τυφλοςυπερηληκας

  • From: κΩΣΤΑΣ Κ <COSTAS26@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Λιστα Οραση <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 May 2008 18:00:37 +0300

Ο μετρ του γκολφ Τάιγκερ Γουντς θα πρέπει να νιώθει ένα τίποτα μετά από αυτό
που κατάφερε ο Λέο Φιγιάλκο. Γιατί; Διότι είναι τυφλός και παράλληλα
υπερήλικας
ετών 92.

Ο κ. Φιγιάλκο μαζί με παρέα φίλων πήγαν να παίξουν γκολφ στην περιοχή
Clearwater της Φλώριδας των Ηνωμένων Πολιτειών. Μόλις ο 92χρονος έριξε τη
βολή όλοι
πήγαν να δουν που ακριβώς ήταν η μπάλα όταν με έκπληξη παρατήρησαν ότι η
μπάλα είχε μπει κατευθείαν στη τρύπα.

«Ήταν η πρώτη φορά που καταφέρνω κάτι τέτοιο και το χειρότερο είναι ότι δεν
είχα τη δυνατότητα να δω την κατάληξη της βολής μου. Ειλικρινά εγώ ήθελα
απλώς
να φέρω τη μπάλα όσο πιο κοντά γίνεται στη τρύπα», δήλωσε εμφανώς
ενθουσιασμένος ο κ. Φιγιάλκο.

Ένας φίλος του Λέο, ο Ζαν Γκέρινγκ, δήλωσε: «Μόλις τον είδα να κάνει τη
βολή, είπα: Ε, κάποιος πρέπει να βοηθήσει τον Λέο. Έτσι, πήγα να τον βοηθήσω
και
παρατήρησα ότι η βολή του ήταν η εξαιρετική. Δεν πίστευα ότι πήγε κατευθείαν
στην τρύπα, όμως όταν πήγα να το ελέγξω έμεινα πραγματικά έκπληκτος, η μπάλα
ήταν όντως μέσα στη τρύπα».
με εκτίμηση.Κούβαρης Κωνσταντίνος