[orasi] Re: Απεργία

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Mar 2008 01:00:16 +0200

Γιώργο μπορώ να σε ρωτήσω κάτι σε παρακαλώ; Κατά πρώτον, Μπορείς να μου πεις
αν μπορείς να αποδείξεις ότι το ρεύμα το κόβουν για ώρες οι απεργοί; Κατά
δεύτερον, τι νομίζεις εσύ κατά την ταπεινή σου άποψη: Η κυβέρνηση και κάθε
διοίκηση ενός οργανισμού ή υπηρεσίας διαθέτει ισχυρό μηχανισμό
κατασυκοφάντισης αγών και απεργειών; Κατά τρίτον, σαν δημοσιογράφος πουείσαι
αν δεν κάνω λάθος, τι νομίζεις, τα κανάλια της τηλεόρασης παίζουν ή δεν
παίζουν με τις συνειδήσεις των ανθρώπων; Χειραγωγούν ή όχι το λαό στο τι
στάση θα κρατήσει το κοινό απέναντι σε μια απεργεί΄ή οποιαδήποτε
κινητοποίηση;
Πάνω σ' αυτά τα ζητήματα σε παρακαλώ να προβληματιστείς και αν θέλεις
απάντησέ μου. Ισως μόνος σου να δώσεις και τις ανάλογες απαντήσεις πάνω στο
ερώτημα που έθεσες.
  Φιλικά Ζώης