[orasi] Re: Έκτη Αίσθηση,ηεκπομή

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jan 2008 16:50:50 +0200

Γιώργο καλησπέρα, πραγματικά σε ευχαριστούμε που μπήκες στον κόπο και μας
έγραψες αυτά τα άκρως ενδιαφέροντα πράγματα. Αυτό που με εντυπωσίασε ειναι
όπως το γράφεις::

στους παρουσιαστές να έχουν τα κείμενα της εκπομπής πάντα μπροστά τους.

Πρέπει λοιπόν, να μάθω απ' έξω τα κείμενα, όχι ότι είναι πολλά, αλλά είναι η
λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.>>

Βρε γιώργο είναι φοβερό να μαθαίνεις τα κείμενα για δεκαπέντε εκπομπές όπως
γράφεις πιο κάτω. Δεν υπάρχει τρόπος αυτά να τα διαβάζεις σε braille λέω εγώ
τώρα ο άσχετος από αυτά..
Τι να πω βρε φίλε όσο ζει ο άνθρωπος μαθάνει και σε ευχαριστούμε που μας
έδωσες και αυτή την διάσταση.
χαιρετισμούς