[orasi] Re: δυνατότιτεςανάγνωσηςαπονόκια

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Jan 2008 21:21:50 +0200

κώστα το β΄ρηκε η φωτεινή αλλά η μυχανογραφισή της λειτουρ΄γή με μυομένο
ωράριο. μας είπε όμμως ο μέγας ειδικός πως αυτή η δυνατότιτα υπάρχη στο 6110
στο ε50 και σε κάπια προχωριμένα αλλά η φωνή του πέτρου  είναι ακόμα άχρωμη.
την φωνή αυτή τήν έχω και εγώ στο ε65 και όταν με πάρης εσύ ας πούμε τηλ
μουλέει το όνομά σου. μέχρι εκεί είναι εντάξη σπύρος.