[orasi] Re: Winamp Playlists

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jan 2008 22:06:04 +0200

Έχω μια ακόμα ερωτησούλα για τα Playlists,

Είναι απαρέτητο να κάνω μια λίστα μια και καλή? ή μήπως μπορώ να αποθηκέψω
μια φορά με ένα όνομα και μετά να πάω ξανά εκεί να συνεχίσω κάποια άλλη
στιγμή? δοκίμασα, και μου κράτησε μόνο τα 3 πρώτα τραγούδια που είχα
επιλέξη, παράλληλα, κράτησε κάπου αλλού κάτι άλλο, με κοντρόλ σ μου ξανά
ζήτησε όνομα.

Τι πρέπει να κάνω σε αυτή την περίπτωση?