[orasi] Re: Αρχείο από P D F σε Doc

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jun 2008 16:12:38 +0300

Γειά σου Γιώργο
Πως μετατρέπουμε αρχεία pdf σε αρχεία txt, doc κ.λπ.
1. Πάμε στο Abby Fine Reader και πατάμε enter
2. Με το CTRL και O διαλέγουμε το αρχείο που έχουμε σε μορφή pdf και με το
TAB πάμε στο άνοιγμα του αρχείου. Όταν ολοκληρωθεί πατάμε το SIFT, ctrl και
R.
Μετά την ολοκλήρωση και αυτού του βήματος πατάμε ALT ΚΑΙ 1 για να δούμε όλες
τις σελίδες , πατάμε CTRL και A (επιλέγουμε δηλαδή όλες τις σελίδες)και στη
συνέχεια αποθηκεύουμε το κείμενο με το  CTRL ΚΑΙ S σε μορφή txt ή σε μορφή
doc.

Φιλικώτατα Μιχάλης