[orasi] Re: Ερώτημα, Outlook Express

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Oct 2009 09:04:05 +0200

Καλημέρα Γιώργο. Πήγαινε στην προβολή και τσεκάρισε την παραλαβή. Και μια
παράκλιση.
θα παρακαλούσα στον τίτλο του θέματος να γράφουμε κάτι το συγκεκριμένο πχ,
απορεία για τον outlook και όχι το γενικό τίτλο ερώτημα. Αυτό το λέω ώστε αν
κάποιος θέλει να ψάξει στο αρχείο της λίστας για να βρει λύσεις σε απορίες
που έχουν απαντηθεί θα είναι για αυτόν πιο εύκολο.