[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 865

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Oct 2008 19:14:47 +0300

Σε ότι αφορά το δικό μου σχόλιο, αφορά τους κλασικούς θεσμικούς του χώρου
και όχι μόνο. όπως έγραψα τους απανταχού κλασικούς θεσμικούς «εκπρο΄σώπους».
Εαν Θανάση είχα σε κάτι διαφορετική άποψη θα σου το έγραφα ευ΄θέως. Στο
συγκεκριμένο θέμα έχεις πει τα πράγματα όπως τα βίωσε κάθε τυφλός.
χαιρετισμούς