[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 540

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 14:47:50 +0300

κύριε υπουργέ. δηλαδή άν κατάλαβα καλά, εμείς θα ετοιμάζουμε εισηγήσεις καλά
μέχρι εδώ, θα της υποβάλουμε και η παρέα που εσείς φτιάξατε θα κόβη και θα
ράβη της αρεστές σε σάς, δενθα πάρουμε ευχαριστούμε. φροντίστε  να είναι πιό
ενυσχιμένοι οι μπουφέδες νομίζω είναι το μόνο που μπορείτε να φέρετε είς
πέρας   σπύρος