[orasi] Re: ΠανελλήνιοςΣύνδεσμοςΤυφλώναπό:BLIND.GR Κώδ: 354

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Jan 2008 09:09:27 +0200

Καλημέρα σε όλους / όλες. Αυτή η μορφή νομίζω πως διευκολύνει όλους μας. Θα
ήθελα ακόμη να πω δε, πως τα παιδιά από τον στατ έχουν ξεκινήσει με την
ζωντάνια τους μία δημιουργική προσπάθεια εδώ και χρόνια για την ανάπτυξη και
διάδοση των νέων τεχνολογιών. έτσι αποτελούν μία αναπόσπαστη συνιστόσα της
λίστας μας.
τις καλημέρες μου