[openyourmind] tablet ειδικά σχεδιασμένα για μωρά.

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Jan 2013 11:50:19 +0200

διαβάζωντας αυτότο άρθρο σκέφτηκα πόσο δυστυχισμενα θα είναι τελικά αυτά τα μωρά που απο τόσο μικρά θα μπουν στον ψεύτικο ψηφιακό κόσμο και δεν θα αγγίζουν τα πραγματικά παιχνίδια τους.. οι γονείς εφησυχασμένοι ότι έχουν την πιο προηγμένη επιλογη για τα παιδιά τους,θα τα βυθίζουν στον κόσμο αυτό που είναι άψυχος και ουτοπικός.. αν με ρωτάτε εγώ δεν θα έπαιρνα στο παιδί μου κάτι τέτοιο.. μπορεί η τεχνολογία να έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στις ζωές μας αλλά χρειάζεται να βάζουμε και κάποια όρια. το επιχείρημα της εταιρείας ότι έτσι δεν θα παίζουν με τα κινητά των γονιών τους δεν μου ακούγεται και πολύ πειστικό..

 Τα φέρνει από τα γενοφάσκια τους σε επαφή με την τεχνολογία
Εκτός από το να κλαψουρίζουν και να θηλάζουν τη μαμά τους τα μωρά ακόμη και 12 μηνών μπορούν πλέον να παίζουν και με tablet, αφού εταιρεία παιχνιδιών προνόησε για αυτό. Το tablet, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση παιχνιδιών που διοργανώθηκε στο Λονδίνο πριν από λίγες ημέρες, δίνει τη δυνατότητα στα μωρά να παίζουν παιχνίδια, να διαβάζουν βιβλία με κινούμενες εικόνες, να βγάζουν φωτογραφίες και να παίζουν μουσική. Η συσκευή με την ονομασία InnoTab 2 Baby διαθέτει επίσης κομπιουτεράκι και ένα ρολόι, ενώ οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να εγκαταστήσουν περισσότερα παιχνίδια και μουσική σε αυτήν, αναλόγως με τα γούστα του παιδιού τους.Κι επειδή μπορεί πολλοί γονείς που θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους από την έκθεση στην τεχνολογία και την ακτινοβολία να θεωρήσουν ως υπερβολική την κατασκευή του tablet ειδικά για παιδιά, οι δημιουργοί του όμως ισχυρίζονται ότι τα παιδιά σήμερα ενδιαφέρονται για την τεχνολογία και ότι είναι προτιμότερο να παίζουν με κάτι τέτοιο παρά με τα κινητά των γονιών τους.Η πώληση του tablet θα ξεκινήσει εντός του 2013 και η τιμή του θα είναι γύρω στις 85 στερλίνες.