[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: βοήθεια για facebook!

  • From: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ <kousteni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Oct 2011 15:13:21 +0300

καλησπέρα σε όλους!
Πραγματικά το να ζεις κοντά στην θάλασσα είναι φοβερό! Σήμερα το πρωί είχα κατέβει στην παραλία για περπάτημα, καθώς έχει υπέροχο καιρό, και ένοιωσα άλλος άνθρωπος. Άλλο πράγμα βρε παιδί μου να περπατάς στην ακροθαλασσιά, να ακούς τον ήχο των κυμάτων και να αναπνέεις φρέσκο δροσερό αέρα! ----- Original Message ----- From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>