[openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: RealSpeak Solo Direct Voices for Freedom Scientific Products.htm

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 09 Oct 2011 15:30:19 +0300

δώσε μου λίγο χρόνο να την κατεβάσω και εγώ και να δοκιμάσω.. ο χρόνος πουαπομένει είναι 38.. απο ότι καταλαβαίνεις πάει με ταχύτητα χελώνας!! αλλά φαίνεται περίεργο,γιατί αν έχεις επιλέξει τοreal speak και την ιταλική μέσα απο το μενού για τις ρυθμίσεις των προφίλ που θές να δημιουργήσεις,δεν νομίζω πως δεν θα το εμφανίζει μετά στο voice person ...τώρα κατεβάζω την sylvia...Παιδιά μην αγχώνεστε όσοι δεν καταλαβαίνετε για το τί λέμε εσείς που δεν χρειάζεστε κάποιον για να σας τα διαβάζει, το delete είναι το κουμπί που χρειάζεται να πατήσετε!..

Στις 9/10/2011 2:49 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
καλημέρα!! εγώ την κατέβασα, την εγκατέστησα αλλά... αν την ψάξεις για να την επιλέξεις απλά δεν υπάρχει πουθενά... δοκίμασα και εγώ μια Ισπανική και πράγματι αυτή έτρεξε κανονικά... το ίδιο και ο Αλέξανδρος...