[openyourmind] Re: DEN EINAI ETSI H AGAPH

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 16:06:38 +0300

Τί μου θύμησες τώρα.. Ένα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια! αυτό ήταν το πρώτο cd που αγόρασα, De facto Μακρύς καιρός κοντεύει, με δικά μου χρήματα όταν ήμουν 15 χρονών!

Ας το απολαύσουμε!
http://www.youtube.com/watch?v=n2Q5Chv0yHU

http://www.youtube.com/watch?v=-lninKJRVqk

http://www.youtube.com/watch?v=HNUxc3dYyrM&playnext=1&list=PL13D7A83C3DF66A03