[openyourmind] Re: Ιστιοπλοϊα με άλλα μάτια 19

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Feb 2012 14:55:19 +0200

Γειά σου Αλεξάνδρα! αν είναι αυτό το βίντεο που ήθελες να μας δημοσιεύσεις,επειδή δημιουργήθηκε αυτό το μικρό πρόβλημα είπα να το βρω ώστε να το ακούσουμε όλοι.. οπότε προφανώς και τα παιδιά που ακούγωνται τα γνωρίζετε έτσι? εγώ πάντως πρώτη φορά τους ακούω.. το μήνυμα που μεταφέρεται? εγώ θα πω απλά ένα ακόμα βίντεο που βγάζει ένα ουτοπικό κόσμο που θέλει απλά να συγκινήσει και να δείξει πως οι άνθρωποι που δεν βλέπουν είναι υπεράνθρωποι αφου μπορούν να ζουν όπως όλοι οι υπόλοιποι!!,αν δεν είχα ακούσει όλες αυτές τις αλήθειες που έχω ακούσει απο την κατάσταση που επικρατεί,θα με συγκινούσε,τώρα απλά με αφήνει αδιάφορη,δυστυχώς,είναι πολύ κάπως..ας μην το χαρακτηρίσω..θα αφήσω να δείτε,να ακούσετε και να κρίνετε,δεν λέω πολύ ωραία η όλη διαδικασία,αν ήταν το μόνο που μας έλειπεσε αυτό το χώρο η ιστιοπλοϊα ,τί να πώ καλά ταξίδια,και όρτσα τα πανιά!!

ακούστε το
http://www.youtube.com/watch?v=qrTT6GZpO3A
 Στις 20/2/2012 7:43 μμ, ο/η Alexandra Hliakh έγραψε:
παιδια ειναι πολυ καλη δουλεια !!!!!!
http://www.youtube.com/watch